sobota 4. ledna 2014

Týden č. 52 - Poslední

Javorový list, který ne a ne spadnout na zem, symbolicky uzavírá rok 2013 jako poslední mohykán. Sice mi ještě chybí tři témata, ale přesto si dovolím malé zhodnocení. Fotoprojekt 52 mi otevřel oči. Nedávno jsem si uvědomila, jak i při sledování filmu mě fascinuje práce se světlem a kompozicí. Světlo je všude, každý úsvit i soumrak je jedinečný a každý si užívám. Fotoprojekt 52 mě donutil přemýšlet o fotografii. Fotoprojekt 52 mě nesmírně inspiroval. Fotoprojekt 52 mě podržel ve chvílích, kdy mě ostatní věci zklamaly. Fotoprojekt 52 mě přesvědčil, že ke svému životu nepotřebuji Full Frame ;-) A já jsem moc ráda, že jsem se ho zúčastnila a doporučuji ho všem, kterým v hrudníku bije srdce fotografovo. See you next year 2014 !!!


Žádné komentáře:

Okomentovat